اسکله‌های نفتی و انبارهای نفت هرمزگان سالم است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان گفت: براثر زلزله عصر یکشنبه استان هرمزگان، تاکنون گزارشی از آسیب به اسکله‌های نفتی، انبارهای نفت یا جایگاه‌های عرضه سوخت دریافت نشده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، فضل‌الله اکبری در این باره گفت: طی تماس‌های تلفنی با نواحی منطقه، خوشبختانه هیچ‌گونه گزارشی از  خسارت به اسکله‌های صادرات فرآورده‌های نفتی و انبارهای نفت دریافت نکرده‌ایم، اما نیروهایمان به کانون زلزله نیرو اعزام شده‌اند تا درباره خسارت ندیدن تأسیسات اطمینان حاصل کنیم.

وی با اشاره به این که کانون این زلزله در منطقه فین واقع در ۶۴ کیلومتری شمال‌غرب بندرعباس بوده است، تصریح کرد: هیچ‌گونه کمبودی در تأمین و توزیع سوخت مناطق زلزله‌زده وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان افزود: مشکلی در زمینه عرضه سوخت در مناطق زلزله‌زده و مسیرهای مواصلاتی منتهی به آن وجود ندارد.

اکبری توضیح داد: هیچ موردی از وقوع سانحه در جایگاه‌های عرضه سوخت در مناطق زلزله زده وجود ندارد و فرآورده به مقدار کافی در کل استان توزیع شده و جایگاه‌های عرضه سوخت آمادگی ارائه سوخت به مراجعان را دارند.

مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمان زلزله ۶.۴ ریشتری جنوب ایران را ساعت ۱۵ و ۳۶ دقیقه و ۵۶ ثانیه امروز (یکشنبه، ۲۳ آبان‌ماه) و در عمق ۱۸ کیلومتری از زمین اعلام کرد.

این زلزله در ۱۵ کیلومتری لافت، هرمزگان، ۲۰ کیلومتری سوزا، هرمزگان و ۲۷ کیلومتری درگهان، هرمزگان احساس شده است.

کد خبر 448851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =