شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ۵۵ تفاهم‌نامه اشتغال‌آفرین امضا کرد

شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، در آخرین روز برگزاری نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه عسلویه، ۵۵ تفاهم‌نامه با واحدهای تولیدی کوچک محلی امضا کرد.

به گزارش شانا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه عسلویه در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی، شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد روز چهارشنبه (۲۶ آبان‌ماه) ۵۵ تفاهم‌نامه‌ها با واحدهای کوچک و متوسط محلی استان امضا کرد.

حجت نظری، مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد و دبیر کمیته مسئولیت اجتماعی با بیان اینکه نیاز اساسی استان بوشهر و منطقه عسلویه، کنگان و دیر ایجاد اشتغال است، گفت: همکاری با واحدهای محلی در سطح منطقه می‌تواند فضایی مناسب برای به‌کارگیری از همه توان و ظرفیت آنان را در اختیار ما بگذارد و بتوانیم با کمک به ایجاد اشتغال به وظیفه خویش در مسئولیت‌های اجتماعی شرکتی عمل کنیم.

وی ادامه داد: ۵۵ تفاهم‌نامه در این نمایشگاه امضا کرده‌ایم، اما این مسیر ادامه دارد و باقی شرکت‌ها می‌توانند پس از نمایشگاه برای امضای تفاهم‌نامه جدید مراجعه کنند.

شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد با مرکز نیکوکاری و کارآفرینی بردو، صنایع دستی آهید و گوگرین، آجیل و خشکبار فیفا، رضوان جنت جم و مجموعه فرهنگی مشکات در زمینه‌های تولید و فروش انواع صنایع دستی، بسته‌بندی خشکبار، بسته‌بندی انواع صیفی‌جات و محصولات فرهنگی به‌صورت نمادین تفاهم‌نامه امضا کردند و ۵۰ عرضه‌کننده دیگر در شرکت تفاهم‌نامه‌های خود را امضا می‌کنند.

نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه عسلویه در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی، به‌مدت سه روز از روز دوشنبه (۲۴ آبان‌ماه) با مشارکت بیش از ۲۵۰ شرکت بومی در قالب ۱۸ گروه کالایی و ‏۴۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی برگزار شد.

کد خبر 449088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =