چالش‌های مناطق نفت‌خیز جنوب در حوزه پدافند غیرعامل بررسی شد

چالش‌ها و مسائل عمده شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در نشستی با حضور معاون انرژی پدافند غیرعامل و مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در این نشست که جمعه (پنجم آذرماه) با حضور عبدالرحمان کشوری، معاون انرژی پدافند غیرعامل برگزار شد بر اهمیت پدافند غیرعامل و کاهش آسیب‌پذیری نیروی انسانی، تأسیسات و خطوط لوله انتقال نفت و گاز تأکید شد.

حل تعارضات در مسیر توسعه صنعت نفت، نقش کریدور اهواز در نقل و انتقال نفت و گاز، تأمین خوراک پالایشگاه‌ها و چالش‌های موجود در جابه‌جایی آن و بازسازی و نوسازی تأسیسات نفتی بخشی از مسائل مطرح‌شده در این نشست بود.

ارائه راهکار برای افزایش امنیت تجهیزات و لوله‌های نفت و گاز، مشکلات خطوط صادراتی نفت در گناوه و کریدور امیدیه از طریق جاده‌سازی و ساخت‌وساز مناطق مسکونی، تأمین برق و امنیت انرژی و ایجاد بیمارستان سوانح از دیگر موارد عنوان شده بود.

در این نشست مدیران عامل شرکت‌های ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان، پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان، خطوط لوله و مخابرات خوزستان، گاز استان خوزستان و مدیران عامل شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز تابع مناطق نفت‌خیز جنوب حضور داشتند.

کد خبر 449411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =