پاکسازی سواحل خلیج فارس به همت کارکنان پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی

کارکنان پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی به‌دلیل توجه به محیط زیست پیرامونی و صیانت از ارزش‌های آن، سواحل خلیج فارس در محدوده بندر سیراف واقع در محدوده شهرستان کنگان را پاکسازی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حبیب‌الله رئوف، رئیس واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه کارکنان و متخصصان فازهای ۲۲ و ۲۴ این مجتمع در کنار تولید پایدار توجه ویژه و مهمی به محیط زیست پیرامونی دارند، گفت: آلودگی‌های محیط زیستی به‌ویژه ضایعات محصولات پلاستیکی و پسماندهای غیرقابل تجزیه که توسط انسان در طبیعت رها می‌شود چهره‌ای زشت و غیرقابل تحمل را به‌وجود می‌آورد.

وی در ادامه با بیان تلاش و مشارکت داوطلبانه کارکنان این پالایشگاه در این اقدام شایسته اظهار کرد: هدف از این پویش و اقدام ارزشمند، احترام به طبیعت و صیانت از ارزش‌های محیط زیستی منطقه است و کارکنان پالایشگاه دوازدهم همواره با همه تلاش در این مسیر مهم گام برمی‌دارند.

رئیس اچ‌اس‌ئی پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی همچنین بیان کرد: پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی ( فازهای ۲۲ و ۲۴)  آمادگی هرگونه همکاری در حوزه محیط زیست با دیگر سازمان‌های دولتی و نهادهای فعال اجتماعی در منطقه را دارد.

کد خبر 449474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =