تلاش کارکنان پالایشگاه‌های پارس جنوبی برای فرآورش حداکثری گاز

سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و برای فرآورش حداکثری گاز تلاش می‌کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد زمانی در بازدید از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: با توجه به فصل سرد سال و افزایش مصرف گاز در کشور، همه تمهیدهای لازم در بخش‌های تولید و فرآورش اندیشیده شده است، پیش‌بینی‌های لازم انجام و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی با همه توان و به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام وظیفه هستند.

وی ادامه داد: اگر هموطنان گاز را بهینه مصرف کنند، همه مردم حتی در دوردست‌ترین نقاط کشور می‌توانند از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در ادامه، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مجموعه شرکت ملی گاز ایران قدر زحمات تک تک عزیزان را می‌داند و همواره پشتیبان شما خواهد بود.

زمانی با بیان اینکه در شرایط کنونی و برودت سرما در نقاط مختلف کشور، تلاش متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی مثال‌زدنی و بی‌بدیل است، تصریح کرد: اکنون شما متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع با اقدام‌های شایسته خود، موجبات رفاه و آسایش هموطنان را فراهم آورده‌اید و این کار بزرگ شما ستودنی است.

وی در پایان بیان کرد: تولید پایدار و مستمری که اکنون در مجتمع گاز پارس جنوبی رقم خورده با همت و جان‌فشانی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی حاصل شده و امیدواریم بتوانیم در سایه همدلی و کار گروهی، گام‌های بزرگی را در مسیر خدمت به جامعه و رونق کشور برداریم.

کد خبر 449662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =