افزایش ۱۶ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در منطقه خراسان شمالی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از افزایش ۱۶ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در آبان‌ماه امسال نسبت به‌مدت مشابه پارسال در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری با اشاره به افزایش مصرف گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در استان افزود: در هشت ماه گذشته، ۷۰ میلیون و ۱۸۰ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در سطح منطقه مصرف‌ شده که از این مقدار، ۹ میلیون و ۶۴۶ هزار مترمکعب آن مربوط به آبان‌ماه است و نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۱۶ درصدی سی‌ان‌جی را در سطح استان شاهد هستیم.

وی تأکید کرد: با مصرف این مقدار گاز طبیعی از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه، ۷۷ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: در مدت یادشده به‌طور میانگین روزانه ۲۹۰ هزار مترمکعب سوخت پاک در جایگاه‌های ارائه‌دهنده این فرآورده در سطح استان خراسان شمالی عرضه شد.

شکوری تأکید کرد: هم‌اکنون ۳۱ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در استان فعال است که از این تعداد ۲۱ جایگاه دو منظوره برای عرضه بنزین، نفت‌گاز و سی‌ان‌جی و ۱۰ جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی است.

کد خبر 449988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =