مشعل گاز در ۱۲ روستای دیگر آذربایجان شرقی روشن شد

آیین گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان بستان‌آباد آذربایجان شرقی با حضور استاندار این استان برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدرضا رهنمای توحیدی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این پروژه، گفت: هم‌اکنون ۹۹.۵ درصد خانوار روستایی شهرستان بستان‌آباد از گاز بهره‌مند هستند که این رقم از متوسط بهره‌مندی استانی بالاتر است.

وی ادامه داد: با تکمیل گازرسانی به این ۱۲ روستا، ۴۷۱ خانوار جدید در قالب ۱۷۶۴ نفر جمعیت روستایی با اجرای ۶۵ کیلومتر شبکه گازرسانی، از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از پروژه‌های جدید گازرسانی روستایی در شهرستان بستان‌آباد خبر داد و اظهار کرد: به‌زودی گازرسانی به هشت روستای دیگر این شهرستان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

توحیدی تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های مصارف برای تأمین پایدار گاز طبیعی، پروژه‌های عمرانی و گازرسانی مانند پیش تداوم داشته باشد تا تعهد شرکت در توزیع عادلانه انرژی گاز در اقصی نقاط استان تحقق یابد.

وی در پایان یادآور شد: این شرکت در ادای دین و تعهد خود مبنی بر توزیع عادلانه و پایدار گاز، حداکثر تلاش خود را به‌کار می‌بندد و این موضوع اگر با همراهی مردم در مصرف بهینه گاز توأم باشد، زمینه‌ساز گذر از زمستان سرد با گرمای مستمر گاز خواهد بود.

کد خبر 450350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =