مسائل بخش حمل‌ونقل جاده‌ای با حساسیت پیگیری می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مسائل و مشکلات کارکنان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای با جدیت در مجموعه پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و دولت در حال پیگیری است و تلاش می‌کنیم این مشکلات را به حداقل ممکن برسانیم.

به گزارش شانا، کرامت ویس‌کرمی در این باره افزود: جایگاه بخش حمل‌ونقل در زنجیره تأمین سوخت کشور بر کسی پوشیده نیست و نقش این بخش در زنجیره تأمین و توزیع سوخت کشور به‌عنوان واسط بین بخش ذخیره‌سازی یا تولید با بخش مصرف‌کننده نهایی بی‌بدیل است.

وی هم‌زمان با روز ۲۶ آذرماه (روز حمل‌ونقل) تأکید کرد: کارکنان حمل‌ونقل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران که در سه بخش ریلی، جاده‌ای و دریایی به‌صورت شبانه‌روزی فعال هستند و کار سوخت‌رسانی به مصرف‌کنندگان در بخش‌های حمل‌ونقل سبک و سنگین، صنایع عمده و غیرعمده و همه مصرف‌کنندگان جزء در بخش‌های کشاورزی، صنعت، تجارت و ... را انجام می‌دهند، همیشه در کنار مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بودند و از این جهت قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در یک تا دو سال گذشته مسائل زیادی در اقتصاد کارکنان این بخش حادث شده است، اما کار سوخت‌رسانی را لحظه‌ای متوقف نکردند، ما هم وظیفه داشتیم مسائل و مشکلات این بخش را آن‌طور که وظیفه داشتیم، در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی پیگیری کنیم.

ویس‌کرمی افزود: در دولت نیز این پیگیری‌ها ادامه دارد تا بتوانیم مسائل و مشکلات حوزه حمل‌ونقل را به‌دلیل اهمیت و جایگاهی که در زنجیره تأمین و توزیع سوخت دارد، برطرف کنیم.

وی تأکید کرد: امیدواریم با پیگیری‌های انجام‌شده، همدلی و همکاری در حوزه حمل‌ونقل و سوخت‌رسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گام‌های مؤثرتری برداریم.

کد خبر 450524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =