پیام وزیر نفت به مناسبت سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران

وزیر نفت در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران تأکید کرد که توسعه توانمندی و قابلیت‌های شرکت ملی حفاری ایران سرلوحه کار این شرکت قرار گیرد.

به گزارش شانا، متن پیام جواد اوجی به شرح زیر است:

«اول دی‌ماه «روز صنعت حفاری» و چهل‌ودومین سالگرد تأسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان مبارک حضرت امام خمینی (ره) را به تلاشگران و سخت‌کوشان این صنعت تبریک عرض می‌کنم.

صنعت حفاری یکی از بنیان‌های فرآیند تولید منابع هیدروکربوری است که کشف و بهره‌برداری از میدان‌های نفت و گاز بدون آن غیرقابل تصور خواهد بود.

بی‌تردید تحقق برنامه‌های صنعت نفت در ظرفیت‌سازی، توسعه و حفظ، نگهداشت و افزایش تولید در تقویت و رشد و غنای این صنعت است و از این‌ رو توسعه توانمندی و قابلیت‌های شرکت ملی حفاری ایران می‌بایست با برنامه‌ریزی، اتخاذ راهکارهای مناسب در اصلاح ساختار، افزایش بهره‌وری و راندمان کار، توجه به مسائل ایمنی، بهداشت و محیط زیست، نوسازی و ارتقای ناوگان حفاری، نگاه بنگاهداری، آموزش و روزآمدسازی و ... سرلوحه کار این شرکت قرار گیرد و بر آن نیز تأکید می‌کنم.

شرکت ملی حفاری ایران با در اختیار داشتن نیروی انسانی کارآمد و مجرب می‌تواند در عرصه‌های داخلی و منطقه‌ای حضوری فعال داشته باشد تا ضمن حفظ جایگاه، سهم بیشتری از فعالیت‌های عملیاتی و فنی در پروژه‌های نفت و گاز را به خود اختصاص دهد.

با گرامیداشت سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران و تبریک این روز به کارکنان شریف این شرکت و همه دست‌اندرکاران صنعت حفاری، امیدوارم با الطاف الهی شاهد رشد، توسعه و موفقیت روزافزون این صنعت راهبردی باشیم.»

کد خبر 450662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =