پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت روز صنعت حفاری

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی چهل‌ودومین سالروز تأسیس این شرکت را تبریک گفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، در پیام حمیدرضا گلپایگانی آمده است:

«آنگاه که بیگانگان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کشورمان را ترک کردند، مدیریت صنعت پیچیده و راهبردی حفاری از سوی کارکنان ایرانی هرگز در ذهن آنها نمی‌گنجید، اما غافل از اینکه جمعی با دل‌های دریایی پر از شور و اشتیاق به ندای رهبر خویش لبیک گفتند و از غیرممکن‌ها، ممکن ساختند.

اول دی‌ماه «روز صنعت حفاری» رؤیای دیرین استقلال در صنعت نفت، روز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

 تلاشگران این شرکت با گذر از فراز و نشیب‌های بسیار با اتکا بر دانش بومی و مدیریت ایرانی در چهار دهه اخیر با روحیه جهادی و بهره‌گیری از قابلیت‌ها و توانمندی‌های داخلی و استعدادها، ابتکار و خلاقیت در آوردگاه صنعت نفت، همچنان پای کار و در حال تلاش و کوشش مجدانه هستند.

طلایه‌داران همیشگی خط مقدم تولید، اینک صنعت حفاری در دست ایرانی و برای ایران است، امروز پژواک تلاش شما سخت‌کوشان در جای‌جای مناطق نفت‌خیز اعم از اکتشاف مخازن پارس جنوبی، نام‌آوران، آزادگان، رامین، ارم و ... طنین‌انداز و توسعه میادین و حفظ نگهداشت تولید حاصل همت، کار شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر شما و مجموعه‌های همدل شرکت‌های کارفرمایی در صنعت نفت است.

تلاشگران، شرکت ملی حفاری ایران با تکیه بر تلاش و کوشش، تعهد و تخصص حفار مردان ایرانی به‌منظور استقلال و خودکفایی در صنعت نفت کشور به‌وجود آمده و نقش بی‌بدیل این صنعت به‌عنوان آغازکننده زنجیره ارزش در فرآیند تولید و به‌عنوان بازوی توانمند صنعت نفت انکارناپذیر و از این منظر تقویت و حفظ جایگاه آن ضرورتی صدچندان است.

سخت‌کوشان، پیشرفت و تعالی، تحقق برنامه‌ها و توسعه پایدار بیش از هر چیزی به‌ همت، کار جهادی و استفاده از همه توان، منابع، ظرفیت‌ها و خودباوری نیاز دارد، از این رو پرورش نیروهای کلیدی، صیانت از سرمایه‌های انسانی و رضایت‌مندی کارکنان، نگاه بنگاه‌داری و مشتری مداری، مدیریت زمان و هزینه، اصلاح ساختار و بهبود زیرساخت‌ها، بهینه‌سازی هزینه‌ها، بهبود عملکرد پروژه‌ها و افزایش کیفیت خدمات، کار بر اساس برنامه، ارتقای زمان مفید دکل‌های حفاری و کاهش انتظارات، توسعه زیرساخت‌های فناوری و اچ‌اس‌ئی در سرفصل برنامه‌های شرکت قرار دارد و بر آن تأکید می‌شود.

با گرامیداشت چهل‌ودومین سالگرد تأسیس شرکت ملی حفاری ایران و قدردانی از مجموعه کارکنان و خانواده‌های آنها، مدیران و مسئولان صنعت نفت، امید است در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری بیش از پیش در بهبود کیفیت خدمات و فعالیت‌ها و خدمت‌گزاری به ملت شریف و اعتلای ایران اسلامی تلاش مضاعف داشته باشیم.

کد خبر 450707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =