بازدید رئیس سازمان حراست صنعت نفت از پایتخت انرژی ایران

رئیس سازمان حراست صنعت نفت از منطقه عملیاتی پارس جنوبی و طرح‌های در حال احداث شرکت نفت و گاز پارس بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، عظیم شیراوند و هیئت همراه شامگاه چهارشنبه (یکم دی‌ماه ۱۴۰۰) به‌منظور بازدید از پایتخت انرژی ایران وارد منطقه عسلویه شد.

رئیس سازمان حراست صنعت نفت پنج‌شنبه (دوم دی‌ماه) با اقامت یک شبانه‌روزی در سکوی عملیاتی SPQ۱ واقع در مرز آبی ایران و قطر از میدان گازی پارس جنوبی دیدار کرد و در نشستی مشترک با کارکنان و کارگران عملیاتی حاضر در سکوهای دریایی پارس جنوبی در جریان جزئیات مسائل و مشکلات پیش روی نیروهای انسانی از جمله حقوق، مزایا، امکانات رفاهی و... قرار گرفت.

شیراوند با اشاره به اهمیت فعالیت‌های شرکت نفت و گاز پارس در تولید صیانتی و پایدار گاز از مخزن مشترک ایران و قطر و نقش مؤثر این شرکت در تأمین ۷۰ درصد انرژی مورد نیاز کشور، بر پشتیبانی و حمایت این سازمان برای رفع گلوگاه‌های تولید و تأمین امکانات و ابزارهای لازم برای اجرای مأموریت‌ها تأکید کرد.

وی وظیفه ذاتی سازمان حراست صنعت نفت را صیانت از نیروی انسانی و منافع ملی کشور عنوان کرد و گفت: دستیابی به حجم وسیعی از ذخایر گاز و به‌ تبع آن رشد تولید ناخالص داخلی، نیازمند حمایت همه‌جانبه ارکان تصمیم‌گیر نظام جمهوری اسلامی است و سازمان حراست صنعت نفت خود را مکلف به انجام وظایف و مأموریت‌های محوله همسو با سیاست‌های‌ دولت خدمت‌گزار و مطابق با دستورعمل‌های ابلاغی وزارت نفت می‌داند.

رئیس سازمان حراست صنعت نفت در پایان این سفر سه‌روزه، امروز (جمعه، سوم دی‌ماه) از طرح‌های در حال توسعه پارس جنوبی از جمله پالایشگاه‌ فاز ۱۴ بازدید کرد.

کد خبر 450743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =