معارفه مدیران جدید در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

رئیس جدید اداره پژوهش و فناوری و مدیر امور مالی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با حضور مدیرعامل این شرکت معارفه شدند.

به گزارش شانا به نقل از مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در معارفه محمد گلستانباغ به‌عنوان رئیس جدید اداره پژوهش و فناوری این شرکت با بیان اینکه تلاش‌های خوبی برای انجام فعالیت‌های پژوهشی انجام شده، اما ضرورت دارد همت مضاعفی داشته باشیم تا صنعت نفت رشد و بالندگی بیشتری داشته باشد، تأکید کرد: رصد و پایش مستمر بر فعالیت بخش‌های مختلف خواهیم داشت تا خواسته‌های سازمان برآورده شود، بنابراین برای تحقق این خواسته‌ها همکاری و هم‌اندیشی با کارکنان و مدیران سایر بخش‌ها را باید در برنامه قرار داد.

محمد گلستانباغ نیز در این نشست با بیان اینکه پژوهش و فناوری نقطه عطف هر سازمانی تلقی می‌شود و بدون انجام کارهای پژوهشی هیچ اتفاق نو و صحیحی رخ نخواهد داد، گفت: برنامه مفصلی تهیه شده تا با همکاری همه کارکنان این مجموعه، فعالیت‌های پژوهشی را با سرعت بیشتر پیگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب همچنین در معارفه مرتضی قربانی به‌عنوان مدیر امور مالی این شرکت اظهار کرد: در فصل جدید باید مباحث مالی به شکلی پررنگ‌تر و با ابتکار عمل و تنوع بخشی پیگیری شوند و با در نظر گرفتن واقعیت‌های میدانی از نگاه ذی‌حسابی اجتناب کنیم.

علیرضا دانشی پاکدستی، صیانت و انضباط مالی را از خصوصیات بارز مدیر مالی این شرکت برشمرد و افزود: داشتن خصایص و فضائل اخلاقی در مدیران بسیار مهم است و امیدواریم با نوآوری در این شرایط سخت گام بلندی برداریم.

مرتضی قربانی، مدیر مالی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز گفت: اگر در مجموعه مدیریت شرکت انسجام داشته باشیم بسیاری از مشکلات را می‌توانیم برطرف کنیم و تلاش خواهیم کرد با همکاری هرچه بیشتر همکاران، منابع مالی را به نحوی هدایت کنیم که از چالش‌های موجود کاسته شود.

کد خبر 450883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =