هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش برگزار می‌شود

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش پس از دو سال وقفه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، با دریافت تأیید از وزارت نفت برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه انرژی کیش، در حالی که در دو سال گذشته بیشتر نمایشگاه‌ها در کشور به‌دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده‌اند، حالا با انجام واکسیناسیون گسترده در کشور و اخذ مجوزهای لازم از نهادهای مسئول و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش، هم‌زمان با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران، از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ دی‌ماه سال ۱۴۰۰ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی این جزیره آغاز به‌کار می‌کند.

آخرین فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری در صنعت انرژی ایران و بررسی دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو از محورهای اصلی نمایشگاه امسال است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش برگزار می‌شود

این نمایشگاه که با حمایت وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به صنایع انرژی، شناسایی و معرفی موانع و نقاط ضعف موجود در این صنایع و تلاش برای جلب حمایت سازمان‌های دولتی ذی‌ربط از دست‌اندرکاران این حوزه، ایجاد زمینه‌های مناسب به‌منظور جذب سرمایه‌گذار و بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود و آشنایی دست‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود در دیگر کشورها و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی را از اهداف اصلی خود اعلام کرده است.

در طول برگزاری نمایشگاه، نشست‌های تخصصی با رویکرد سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری و بازدید مدیران و کارشناسان صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی‌های نو برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 451105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =