قدردانی از پژوهشگران پژوهشگاه صنعت نفت

همزمان با ارزیابی و رتبه‌بندی سالانه مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که پژوهشگاه صنعت نفت رتبه ششم را احراز کرد، از رابطان و کارشناسان برگزیده قدردانی شد.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، با توجه به نقش اثرگذاری که رابطان مراکز آزمایشگاهی در ارائه بهتر خدمات و ارتباط با شبکه آزمایشگاهی ایفا می‌کنند، ارزیابی، رتبه‌بندی، تقدیر و حمایت از آنها همواره مورد توجه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی نیز بوده است.

در این زمینه، شبکه آزمایشگاهی، عملکرد رابطان مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی در سال ۱۳۹۹ را ارزیابی و ۲۶ رابط برگزیده را معرفی کرد.

بر همین اساس، مهرداد شجاعی، نماینده پژوهشگاه صنعت نفت در شبکه راهبردی، به‌عنوان رابط برگزیده انتخاب شد.

همچنین در ارزیابی سالانه شبکه آزمایشگاهی، افزون بر مراکز عضو و رابطان، فعالیت‌های کارشناسان آزمایشگاه نیز  ارزیابی می‌شود که در این دوره، از میان ۱۰ رتبه نخست مراکز، حسام بختیاری از مجموعه آزمایشگاه‌های پردیس پژوهش و توسعه صنایع بالادستی به‌عنوان «کارشناس برگزیده» انتخاب شد.

در ارزیابی سالانه رابطان، معیارهایی نظیر میزان تعامل با شبکه آزمایشگاهی و نقش رابط در میزان ارتباط با دیگر مراکز عضو شبکه، تلاش رابط در مسیر توسعه شبکه آزمایشگاهی و پیاده‌سازی سیاست‌های شبکه در آزمایشگاه، آشنایی با دستورعمل‌ها و رویه‌های شبکه و نحوه ارسال گزارش عملکرد و کیفیت آن مورد بررسی و امتیازدهی مدنظر قرار می‌گیرد.

کد خبر 451213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =