گواهینامه‌های سیستم مدیریتی پتروشیمی شهید تندگویان تمدید شد

برای نخستین‌بار در تاریخ بیش از ۱۷ سال بهره‌برداری از پتروشیمی شهید تندگویان به‌عنوان تنها زنجیره تولید محصولات پلی‌اتیلن ترفتالات صنعت پتروشیمی، این شرکت پتروشیمی موفق به دریافت هفت گواهینامه سیستم‌های مدیریتی شده که امسال این گواهینامه‌ها ارزیابی و تأیید شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، امین ملک‌زاده، رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان با بیان اینکه برای دومین سال متوالی، این شرکت پتروشیمی موفق به دریافت مجدد گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریتی شد، گفت: پس از انجام ممیزی شخص ثالث که از سوی تیم ممیزی شرکت ارزیابان کیفیت خاورمیانه در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر و یکم دی‌ماه امسال، پتروشیمی شهید تندگویان موفق به دریافت دوباره گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریتی یکپارچه شد.

به گفته نماینده مدیریت در امور سیستم‌ها و استانداردهای شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، این پتروشیمی مورد ممیزی بر مبنای استانداردهای ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵, ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵, ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۸, HACCP, ISO۲۲۰۰۰:۲۰۱۸, ISO۲۹۰۰۱:۲۰۲۰, ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸, ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ قرار گرفت و سرانجام انطباق فرآیندها و عملکرد سازمان با استانداردهای مدیریتی از سوی شرکت گواهی‌دهنده تأیید شد.

وی، تصریح کرد: با سرلوحه قرار دادن اصول و الزام‌های سیستم‌های مدیریتی گام‌های مؤثری برای رشد و تعالی این زنجیره ارزش محصولات پلی‌اتیلن ترفتالات صنعت پتروشیمی برداشته می‌شود.

رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان یادآور شد: گواهینامه‌های ارزیابی و تأییدشده پتروشیمی شهید تندگویان از سوی شرکت ممیزی ارزیابان کیفیت خاورمیانه صادر شده است.

پتروشیمی شهید تندگویان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مهم و راهبردی پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) و اسید ترفتالیک خالص (PTA) در کشور است.

کد خبر 451218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =