پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به‌ مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در پیام محسن خجسته‌مهر آمده است: «سالی دیگر از شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد؛ شهیدی که نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌یافتگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود. بزرگمردی که عمر گرانبهای خویش را در راه اعتلای اسلام و حق و دفاع از مظلومان سپری نمود. مجاهدی خستگی‌ناپذیر، رزمنده‌ای شجاع، فرماندهی باتدبیر و سربازی وفادار به ولایت که شنیدن نامش لرزه بر اندام تروریست‌های آمریکایی، صهیونیست‌های کودک‌کش و تکفیری‌های خون‌آشام می‌انداخت.‏

این شهید بزرگوار پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان شناخته شده و نمادی بارز از عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود. بی‌تردید سخن گفتن از مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت‌های خاموش گذرانده کار آسانی نیست، سال‌ها باید بگذرد تا برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهد نستوه بر جهانیان آشکار شود.

اینک انقلاب اسلامی و امت حزب‌الله مفتخر است که اعلام نماید در تمامی جبهه‌ها و هجمه‌های دشمن، ایستادگی، مقاومت و مجاهدت‌های ظفرمندانه‌ای داشته است و با تقدیم شهدای بزرگی چون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهید فخری‌زاده؛ این حقیقت را بر همگان آشکار می‌سازد که اولاً، امروز مرزهای مقاومت و مجاهدت از مرزهای سرزمینی ایران فراتر رفته و ثانیاً به برکت خون این شهیدان بعد از خطوط نظامی، خطوط دیگری چون علم و فناوری هم به‌دست مجاهدین و دانشمندان ایران اسلامی فتح گردیده است. بدون شک هر قطره از خون آن بزرگمرد و همرزمان شهیدش، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم در جوشش است و جبهه مقاومت مستکبران عالم را مأیوس و پشیمان خواهد ساخت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنعت نفت، فرا رسیدن ایام جانسوز شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) و دومین سالگرد شهادت غرورآفرین سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور سپاه قدس را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و همکاران ارجمند شرکت ملی نفت ایران تسلیت عرض نموده،‌ استمرار راه پرافتخار آن شهیدان بزرگوار را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

کد خبر 451346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =