اوجی در کمیسیون انرژی مجلس به پرسش‌های نمایندگان پاسخ داد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت با حضور در این کمیسیون به برخی پرسش‌های نمایندگان مجلس پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار شانا، مصطفی نخعی در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه، پنجم بهمن‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور جواد اوجی، وزیر نفت برگزار شد، گفت: وزیر نفت با حضور در این کمیسیون به برخی پرسش‌های نمایندگان مجلس پاسخ داد.

وی با بیان اینکه موضوع تسریع گازرسانی به استان آذربایجان غربی یکی از پرسش‌ها بود، افزود: وزیر نفت به این پرسش پاسخ داد که نماینده سؤال‌کننده نیز از پاسخ‌های وزیر به‌صورت مشروط قانع شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عمل نکردن پالایشگاه‌ امام خمینی (ره) شازند به وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی خود موضوع دیگر نشست امروز کمیسیون انرژی بود که در نهایت مقرر شد در این باره کمیته‌ای تشکیل شود و پس از انجام بررسی‌های لازم، نماینده سؤال‌کننده قانع شدن یا قانع نشدن خود را به کمیسیون اعلام کند.

نخعی اظهار کرد: پرسش یکی دیگر از نمایندگان درباره مازوت‌سوزی در بعضی از نیروگاه‌های کشور و آلودگی هوای ناشی از آن بود که مقرر شد ابتدا مستنداتی تکمیلی از سوی معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت در اختیار این نماینده قرار گیرد و در ادامه نماینده سؤال‌کننده نظر خود را درباره موضوع به کمیسیون ارائه دهد و در صورت قانع نشدن، این سؤال به صحن علنی ارسال شود.

کد خبر 452427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =