عملیات حفاری ۱۰ حلقه چاه میدان آزادگان جنوبی آغاز شد

با استقرار دو دکل سنگین خشکی ناوگان شرکت ملی حفاری ایران، عملیات حفاری پروژه ۱۰ حلقه چاه توسعه‌ای/ توصیفی در میدان نفتی آزادگان جنوبی در استان خوزستان آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمد خاوری‌نژاد، مدیر پروژه‌های حفاری در میدان نفتی آزادگان جنوبی، روز چهارشنبه (ششم بهمن‌ماه) در توضیح بیشتر در این باره گفت: هم‌اکنون دستگاه‌های حفاری ۲۸ و ۹۲ فتح در حال حفاری دو حلقه چاه توسعه‌ای در این موقعیت واقع در غرب کارون هستند.

وی افزود: به‌منظور شتاب‌بخشی در اجرای کار با توافق بانجام‌شده با شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، به‌عنوان مجری طرح توسعه میدان نفتی آزادگان، دکل حفاری ۲۷ فتح نیز به‌زودی برای تکمیل یک حلقه چاه توصیفی در این میدان استقرار می‌یابد.

مدیر پروژه‌های حفاری در میدان نفتی آزادگان جنوبی در زمینه اقدام‌های انجام‌شده درباره تکمیل یک حلقه چاه باقیمانده از پروژه ۲۰+۳، اظهار کرد: با تأمین تجهیز مورد نیاز انتظار می‌رود حداکثر ظرف ۲۰ روز آینده مراحل تکمیل این چاه انجام و تحویل شرکت متن شود.

خاوری‌نژاد گفت: با توجه به تعامل و ارتباط نزدیک میان متخصصان ملی حفاری و شرکت متن، تلاش می‌شود پروژه‌های در دست اجرا در این موقعیت با توجه به به‌کارگیری کامل ضوابط و مقررات زیست محیطی به‌نحو مطلوب و در زمان مناسب پایان یابد.

کد خبر 452484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =