تغییر در ساختار سازمانی همسو با غنی‌سازی مشاغل در سازمان

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران بر تغییر در ساختار سازمانی همسو با غنی‌سازی مشاغل در سازمان تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، ولی‌الله دینی در نشست هم‌اندیشی با مدیریت و هیئت رئیسه منطقه ۸ عملیات انتقال گاز که در تبریز برگزار شد، گفت: مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران با همه توان مدیریتی و کارشناسی خود در تلاش است به سمت و سوی چابک‌سازی و به‌روزرسانی ساختار سازمان حرکت کند.

وی افزود: هر سازمانی براساس شرایط خود به ارتقای پایه‌های سازمانی، غنی‌سازی و بازنگری ساختار نیاز دارد، از این رو در مهندسی ساختار نیاز است اندازه سازمان مشخص و ابزار ساختمان فراهم شود، بر همین اساس امیدواریم که در این هم‌اندیشی، بر بازآرایی سازمانی و حفظ و نگهداشت نیروهای باتجربه مدیریت بهتری داشته باشیم.

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف راهبردی سازمانی باید دیدگاه‌مان را تغییر دهیم و از سامان‌دهی مشاغل نیروهای قراردادی و پیمانکاری غافل نشویم، زیرا با بها و ارزش دادن و توان‌افزایی همکاران پرتلاش، می‌توانیم بهره‌وری را ارتقا دهیم و امید به ادامه فعالیت در این نیروها را تقویت کنیم.

دینی ادامه داد: در بازنگری و ارتقای ساختار، همیشه پایین‌ترین رده‌های سازمان در اولویت قرار دارد و همگام با رشد فناوری ضروری است دانش کاربری در سازمان نیز افزایش یابد.

وی تأکید کرد: باید فرآیندها را به‌طور دقیق بشناسیم و به سمت چابک‌سازی حرکت کنیم، زیرا نمی‌توان با نگاه غیرفنی مشکلات فنی را برطرف کرد، نیاز است بازخورد ساختار سازمانی را هم در نظر بگیریم و به‌دنبال انحراف معیار باشیم.

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران در پایان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز را سازمانی پرافتخار دانست و از تلاش همه همکاران این منطقه عملیاتی به‌ویژه در فصل‌ سرد سال قدردانی کرد.

کد خبر 452568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =