۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
  • کد خبر: 452588
پتروشیمی شیراز صادرکننده نمونه استان فارس شد

شرکت پتروشیمی شیراز به پاس تلاش در زمینه صادرات، موفق به دریافت عنوان صادرکننده نمونه استان فارس شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی شیراز، آیین بیست‌وپنجمین سالروز ملی صادرات و قدردانی از صادرکنندگان نمونه استان فارس در سال ۱۴۰۰ با حضور محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، علیرضا پاک فطرت، نماینده مردم شیراز و زرقان، مظفر علیخانی، معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران، جمال رازقی، رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس و جمعی از مسئولان در اتاق بازرگانی استان فارس تشکیل شد.

در این آیین شرکت پتروشیمی شیراز همچون سال‌های گذشته به پاس تلاش در زمینه صادرات، موفق به دریافت عنوان صادرکننده نمونه استان فارس شد و لوح سپاس و تندیس برتر را دریافت کرد.

شرکت پتروشیمی شیراز ضمن ارتقای قابل توجه شاخص ارزش صادرات به‌واسطه افزایش تولید و افزایش صادرات محصولات خود نسبت به دوره گذشته، توسعه سبد محصولات و صادرات محصولات جدید را در کارنامه‌ خود ثبت کرده است.

در این آیین افزون بر صادرکنندگان نمونه ملی و استانی، صادرکنندگانی که در کار خود خلاقیت، نوآوری یا کارآفرینی ایجاد و در مدت زمان کوتاهی اقدام به صادرات کرده‌اند نیز تقدیر و تجلیل شدند. در فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه، افزون بر پارامتر افزایش قابل‌توجه شاخص ارزش صادرات نسبت به دوره گذشته، شاخص‌های پرشماری از جمله موفقیت در برندینگ، تولید و فروش محصولات جدید، خلاقیت و نوآوری در طراحی محصولات، تنوع در محصولات صادراتی، حفظ بازارهای هدف در کنار گسترش بازارهای جدید صادراتی و سرانجام دریافت گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی مرتبط نیز ارزیابی و سنجش می‌شود.

کد خبر 452588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =