شمار جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه سبزوار به ۵۶ باب رسید

شمار جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه سبزوار با گشایش یک جایگاه همزمان با ایام چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به ۵۶ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، محمد صادقی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار در مراسم افتتاحیه این جایگاه جدید با نام «سربداران» در شهرستان ششتمد، گفت: این جایگاه در ۲۳ کیلومتری محور سبزوار به بردسکن و در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث شده و عملیات احداث آن با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از نیمه خرداد ۱۳۹۷ آغاز شد و در بهمن ۱۴۰۰ به پایان رسید.

وی افزود: هزینه سرمایه‌گذاری برای احداث این جایگاه مبلغ ۵۰ میلیارد ریال بوده که با آغاز به کار آن نیز شاهد اشتغال هشت نفر به صورت مستقیم خواهیم بود.

مدیر منطقه سبزوار تاکید کرد: جایگاه سوخت سربداران مجهز به استیج اول و دوم طرح کهاب و سه سکو شامل چهار نازل برای توزیع بنزین و چهار نازل توزیع نفت‌گاز است و دارای امکانات خدماتی رفاهی از جمله رستوران سنتی و مدرن، هشت باب سوئیت اقامتی، فضای بازی کودکان و سرویس بهداشتی و ۱۴ باب مغازه  است.

فرماندار شهرستان ششتمد نیز در این مراسم از اقدامات شرکت ملی پخش منطقه سبزوار قدردانی و بیان کرد: با احداث این جایگاه گام موثر دیگری در جهت ارائه خدمات به همشهریان عزیز برداشته شد و دسترسی به سوخت برای همشهریان به ویژه شهروندان عزیز شهرستان ششتمد تسهیل شد.

گفتنی است، در یکی از ساختمان‌های این مجتمع، امداد جاده‌ای هلال احمر مستقر شده که به گفته رئیس هلال احمر شهرستان سبزوار، بزرگترین مرکز اورژانس امداد جاده‌ای در کشور است و با توجه به اقدامات خوبی که متصدی جایگاه سربداران انجام داده، این مجموعه به عنوان یک مرکز آموزشی برای داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 452899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =