۳ جایگاه عرضه سوخت در منطقه آبادان گشایش یافت

هم‌زمان با دهه مبارک فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن سه جایگاه عرضه سوخت در منطقه آبادان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، جایگاه عرضه سوخت و مجتمع خدماتی رفاهی «فاطمیه» آبادان با مساحتی حدود ۱۰ هزار مترمربع و چهار دیسپنسر و هشت نازل بنزین و چهار دیسپنسر و چهار نازل نفت‌گاز با ۶۰ میلیارد ریال هزینه گشایش یافت.

این جایگاه که به‌صورت مستقیم برای ۱۲ نفر اشتغال ایجاد کرده است، یازدهمین جایگاه ناحیه مرکزی و پنجاه‌ودومین جایگاه منطقه به‌شمار می‌رود که در جاده آبادان به ماهشهر جنب گیت ۲ (دروازه ورود و خروج) سازمان منطقه آزاد اروند ساخته شده است.

دیگر جایگاه‌ افتتاح‌شده در این ایام، جایگاه عرضه سوخت فدک شادگان است که حدود ۱۵ هزار مترمربع مساحت و چهار دیسپنسر و هشت نازل بنزین و چهار دیسپنسر و چهار نازل نفت‌گاز دارد و با ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

جایگاه فدک به‌صورت مستقیم برای ۱۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

این جایگاه به‌عنوان هفتمین جایگاه شهرستان شادگان و پنجاه‌وسومین جایگاه منطقه به‌شمار می‌رود که در کیلومتر ۱۰ جاده بندرامام به سمت آبادان مجاور شرکت فولاد شادگان واقع شده است.

جایگاه عرضه سوخت انصاری آبادان سومین جایگاهی است که در این ایام افتتاح شد. این جایگاه حدود ۲۶ هزار مترمربع مساحت و ۶ دیسپنسر و ۱۲ نازل بنزین و ۲ دیسپنسر و ۴ نازل نفت‌گاز دارد و ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه احداث آن بوده است.

این جایگاه به‌صورت مستقیم برای ۱۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

جایگاه انصای دوازدهمین جایگاه شهرستان آبادان و پنجاه‌وچهارمین جایگاه منطقه به‌شمار می‌رود که در آبادان، محور خسروآباد سه‌راهی ورودی شطیط سمت چپ واقع شده است.

کد خبر 453175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =