صربستان خواهان توسعه روابط تجاری در زمینه صدور محصولات پتروشیمی شد

مدیرعامل یک شرکت خصوصی از صربستان در نمایشگاه ایران پلاست گفت: به دلیل وجود علاقمندی‌های مشترک بین ایران و صربستان، امکان توسعه صادرات برای محصولات پتروشیمی بسیار فراهم است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، زلاتکو کادیچ نمایشگاه ایران پلاست پانزدهم را فراتر از انتظار توصیف و اظهار کرد: ایران جایگاه بالایی در صنعت پتروشیمی در سطح جهان دارد که این موضوع نکته مثبتی برای تجارت بین دو کشور است، امیدوارم در ارتباط با کسب و کارهای ایرانی بتوانیم همکاری‌های خود را وسعت ببخشیم.

تولیدکننده صربستانی درباره همکاری‌های مشترک میان تجار کشورش و تولیدکنندگان ایرانی گفت: شرکت‌های زیادی را پیدا کردیم که نیازهای ما را برآورده می‌کنند و مواد اولیه با کیفیتی در ایران تولید می‌شود و تولیدکنندگان خوبی هم در این حوزه فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه به دلیل وجود علاقمندی‌های مشترک بین ایران و صربستان، امکان توسعه صادرات برای محصولات پتروشیمی بسیار فراهم است، گفت: نیاز ما در بخش مواد اولیه پلاستیک, افزودنی‌های تولید پلاستیک و همچنین محصولات نهایی است.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با مشارکت ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی در چهار گروه مواد اولیه، ماشین‌آلات، کالای ساخته و نیمه‌ساخته و خدمات فنی و مهندسی از ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

کد خبر 453254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =