برگزاری کارگاه آموزشی اختلال‌های یادگیری ویژه مدیران و معلمان مدارس امیدیه

سرپرست اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از برگزاری کارگاه آموزشی اختلال‌های یادگیری خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، سید مرتضی حسینی گفت: همسو با مسئولیت‌های اجتماعی با مشارکت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان امیدیه کارگاه آموزشی اختلال‌های یادگیری ویژه مدیران و معلمان مدارس از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضع ناپایدار این بیماری و ایجاد اختلال‌های یادگیری در بین دانش‌آموزان این دوره آموزشی تدوین و برگزار شد.

سرپرست اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در ادامه با اشاره به اقدام‌های این اداره در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی افزود: به‌منظور ارتقا و دانش‌افزایی معلمان، دوره متوسطه کارگاه آموزشی ادبیات (با محوریت جشنواره خوارزمی)  نیز از سوی این اداره برگزار شد.

بر اساس این گزارش، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با تولید بیش از ۶۱۵ هزار بشکه در روز نفت سبک و سنگین از هشت میدان نفتی به‌منظور تأمین خوراک پالایشگاه‌های داخل کشور و صادرات از جمله شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز محسوب می‎‌شود.                                                       

این شرکت با تولید روزانه بیش از ۳۰ درصد مایعات گازی خوراک پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) را تامین می کند، همچنین این شرکت با تولید روزانه در حدود ۱۱ هزار بشکه در روز نفتا بخشی از خوراک مورد نیاز شرکت بوعلی و همچنین بخشی از خوراک پالایشگاه اصفهان و بخشی از خوراک پالایشگاه آبادان و مابقی صادرات نفت را تأمین می کند.  

کد خبر 453604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =