لزوم نوسازی و تعمیرات زیرساخت‌های پایانه نفتی شمال

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر نوسازی و تعمیرات زیرساخت‌های پایانه نفتی شمال تأکید کرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های تعمیرات و ایمن‌سازی اسکله و مخازن ذخیره‌سازی آغاز شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز شنبه (هفتم اسفندماه) به همراه تعدادی از مدیران ستادی به‌منظور بررسی وضع اقدام‌های انجام‌شده، مسائل و مشکلات پایانه نفتی شمال و ترسیم چشم‌انداز و برنامه‌های عملیاتی آن پایانه از منطقه عملیاتی شمال بازدید کرد.

اسدروز در این بازدید بر اهمیت پایانه نفتی شمال به‌عنوان یک پایانه پشتیبان در فرآیند ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام کشور و کمک به تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور تأکید کرد و گفت: زیرساخت‎های اصلی این پایانه شامل پهلوگاه‎ها، بازوهای بارگیری، خطوط لوله جریانی، مخازن ذخیره‌سازی و سامانه‌های اندازه‌گیری است که به‌روز بودن، چابکی و آمادگی پایانه در انجام مأموریت‌ها بسیار با اهمیت است.

وی ادامه داد: تمرکز بر مأموریت اصلی شرکت و ایفای نقش شایسته در تکمیل و تداوم زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران از مبانی اصلی شرکت است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در بازدید از ایستگاه اچ‌اس‌ئی پایانه نفتی شمال هم با تأکید بر اینکه در هر کاری باید یک قالب فکری وجود داشته باشد و امروزه اچ‌اس‌ئی نقش نخست را دارد، تصریح کرد: در کارها باید همواره چهار گام را مدنظر داشته باشیم که شامل پیش‌بینی، آمادگی، مقابله و بازیابی است.

اسدروز همچنین ضمن بازدید از انبارهای کالا، اتاق کنترل و آزمایشگاه و دیدار با کارکنان واحدهای مختلف تأکید کرد: روند انتخاب پیمانکار پروژه‌های سیستم خنک کاری و اطفای حریق مخازن و نیز غلاف‌گذاری و تعمیرات پایل‌های اسکله تسریع شود و مدیریت‌های ستادی اقدام‌های لازم را برای رفع نیازهای مختلف پایانه انجام دهند.

کد خبر 454146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =