خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی پارس از بهترین طرح‌های زیرساختی است

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: پروژه خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی پارس هم از نظر پدافند غیرعامل و هم از نظر بازگشت سرمایه از بهترین پروژه‌های زیرساختی است.

به گزارش خبرنگار شانا، علیرضا پاک‌فطرت امروز (یکشنبه، ۱۵ اسفندماه) در آیین امضای تفاهم‌نامه تأمین منابع مالی احداث خط لوله مهرآران - فسا - شیراز (پارس) که با حضور وزیران نفت و اقتصاد بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و بانک تجارت امضا شد، گفت: یکی از وزیران کابینه که خوب انتخاب شد و مجلس نیز تلاش کرد از بدنه وزارت نفت باشد آقای اوجی بود، به‌گونه‌ای که هم تحصیلات مرتبط با صنعت نفت دارد و از بدنه و جنس نفت است.

وی افزود: مجلس شوری اسلامی روند کار همه وزیران را دنبال می‌کند به‌ویژه وزیر نفت که نقش حیاتی در اقتصاد کشور دارد. انصافاً وزیر نفت تاکنون تلاش‌های داخلی و بین‌المللی خوبی انجام داده که امضای تفاهم‌نامه امروز هم نشان می‌دهد وی کار را می‌شناسد.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه امیدوارم تفاهم‌نامه امروز به امضای قراداد منجر و کار با حضور آقای اوجی آغاز شود، تصریح کرد: مجلس برای سال آینده بانک‌ها را موظف کرد ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در پروژه‌های زیرساختی سرمایه‌گذاری کنند که این طرح از همان پروژه‌هاست.

پاک‌فطرت اظهار کرد: پروژه خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی پارس هم از نظر پدافندغیرعامل و هم از نظر بازگشت سرمایه از بهترین پروژه‌های زیرساختی است.

کد خبر 454345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =