تفاهم‌نامه آغاز عملیات اجرایی ۴۶ پروژه مسئولیت اجتماعی در بوشهر امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری آغاز عملیات اجرایی ۴۶ پروژه مسئولیت اجتماعی در شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه میان شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس و فرمانداران شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر امضا شد.

به گزارش شانا به نقل از شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، تفاهم‌نامه آغاز عملیات اجرایی ۴۶ پروژه تعریف شده همسو با عمل به مسئولیت اجتماعی در شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه به امضای مسعود حسنی، رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، فرماندار هر شهرستان و نماینده شهرستان‌های یادشده در مجلس شورای اسلامی، رسید.

علی ربانی، مشاور اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این آیین، ضمن برشمردن اقدام‌های شرکت‌های پتروشیمی در کل کشور، فعالیت‌های شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس را در سال آینده قابل توجه دانست.

سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در سخنانی بر لزوم متمرکز کردن اقدام‌های مسئولیت‌ اجتماعی تاکید کرد.

مسعود حسنی، رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس نیز به بیان فعالیت‌های این شورا و برنامه‌های آینده پرداخت و گفت: مقرر شده است ۱۱۰ میلیارد تومان در چهار شهرستان اجرا شود.

بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها، ۱۰ پروژه در شهرستان دیر، ۱۲ پروژه در عسلویه،۱۲ پروژه در شهرستان جم و ۱۲ پروژه در کنگان تعریف و منابع اختصاص یافته به هر پروژه مشخص شده است.

کد خبر 454558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =