۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
  • کد خبر: 454569
قدردانی از عملکرد شرکت اویک در حوزه سلامت

در دومین همایش تجلیل از خیرین و یاران سلامت استان ایلام که امروز (پنج‌شنبه، ۱۹ اسفندماه) در دفتر نماینده ولی‌فقیه استان برگزار شد، از فعالیت‌ها و اقدام‌های خیرخواهانه شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) در حوزه سلامت قدردانی شد.

به گزارش شانا، شرکت اویک برای توجه به سلامت و بهداشت جوامع محلی، اقدام‌های متنوعی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده که تجهیز بیمارستان دهلران به ارزش ۳۰ میلیارد ریال، تنها یکی از آن موارد است که با اهدای تندیس و لوح، مورد قدردانی و تشکر قرار گرفت.

طی روزهای گذشته نیز در دوازدهمین آیین ملی تجلیل از خانه‌های بهداشت کارگری برتر، کارفرمایان سلامت محور و شورای هماهنگی خدمات بهداشتی که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، خانه بهداشت کارگری این شرکت در سایت پتروشیمی دهلران به عنوان برتر ملی معرفی شد و مورد قدردانی قرار گرفت.

شرکت اویک همواره همسو با توجه به حوزه مسئولیت‌ اجتماعی در محیط پیرامون پروژه‌های خود، اقدام‌های پرشماری مانند ساخت مدرسه، کمک به توسعه زیرساخت‌های استان و رفع نیازهای مردم سرافراز ایلام را سرلوحه کار خود قرار داده است.

کد خبر 454569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =