ضرورت تمرکز پتروشیمی لردگان بر تحقق تولید ۱۰۰ درصدی ظرفیت اسمی در ۱۴۰۱

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: پتروشیمی لردگان باید در سال ۱۴۰۱ روند رو به رشد تولید خود را ادامه دهد و تمرکز را بر رسیدن تولید به ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی قرار دهد.

‍به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی لردگان، حسن نشان‌زاده مقدم در بازدید از پتروشیمی لردگان، به نقش جوانان بادانش و خوش‌فکر در صنعت پتروشیمی اشاره کرد و اظهار کرد: اعتماد به جوانان در تمام عرصه‌ها با موفقیت همراه بوده است. 

وی تصریح کرد: امروز از پتروشیمی لردگان می‌توان به عنوان نماد نظم در صنعت پتروشیمی یاد کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ابراز خرسندی از تولید اشتغال پایدار در پتروشیمی لردگان از به‌کارگیری نخبگان و جوانان متولدین دهه ۶۰ تا ۷۰ در این مجمتع، ابراز خرسندی کرد و گفت: این دیدگاه و تکیه کردن به جوانان تا این حد، در نوع خود کم‌نظیر است. 

نشان‌زاده با بیان اینکه اینکه پتروشیمی لردگان سیستم‌های مدیریت یکپارچه IMS با را با موفقیت اجرا کرده است بر لزوم دریافت سیستم PSM تأکید کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ باید پتروشیمی لردگان روند رو به رشد تولید خود را ادامه دهد و  تمرکز را بر رسیدن تولید به ظرفیت اسمی ۱۰۰ درصدی قرار دهد.

وی بر لزوم اجرای پروژه پایدار برق، سیستم GTG که یکی از دیگر اهداف شرکت پتروشیمی لردگان است تأکید و براهمیت اجرای آن اشاره کرد. 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس همچنین از اقدام‌های هوشمندانه شرکت در اجرای پروژه‌های زیست محیطی که هم‌اکنون در مدار پایش لحظه‌ای قرار دارد ابراز خرسندی کرد. 

نشان‌زاده تصریح کرد: رسیدن به نقطه سوددهی سکوی جهش به سمت توسعه ایفای وظایف و اهداف در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، بهداشت، آموزش و اشتغال است.

وی، حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، همچنین توسعه پروژه‌های زیست محیطی را از برنامه‌های زیرساختی و توسعه‌محور هلدینگ خلیج فارس عنوان کرد. 

در ادامه،‌ محسن محمودی، مدیرعامل پتروشیمی لردگان نیز در نشست بررسی مسائل شرکت ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واحدها اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد نیروی انسانی شاغل در پتروشیمی لردگان بومی استان هستند و ایجاد این واحد صنعتی با حضور این جوانان بدون حضور حتی یک شرکت خارجی در دوران راه‌اندازی یکی از افتخارات شرکت پتروشیمی لردگان است.

وی با تأکید بر ایجاد فضایی شاداب برای کارکنان و خانواده‌های عزیز در کنار صنعت، توسعه مسئولیت‌های اجتماعی و لزوم ایجاد استانداردهای کافی در خدمت‌رسانی به جوامع پیرامونی را از بهترین مدل‌های پیشرفت در توسعه و آبادانی کشور برشمرد و پتروشیمی لردگان را در مسیر رسیدن به این مهم دانست.

کد خبر 454902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =