چالش‌ها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه‌های نفتی بررسی شد

چالش‌ها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی در نشست بررسی چالش‌ها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی این شرکت که دیروز (۲۱ فروردین‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت خدمات پشتیبانی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مدیریت‌های شرکت است زیرا عملکرد این مدیریت همواره با رضایت کارکنان و خانواده‌های آنها مرتبط است و کوچک‌ترین خللی در تأمین رضایتمندی کارکنان سبب می‌شود عملکردش تحت تأثیر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین مأموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینه‌های رفاهی، ورزشی، فرهنگی - هنری، مشاوره و روان‌شناختی، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا، عملیات تأمین خودرویی و ماشین‌آلات در پشتیبیانی از فرآیند عملیات است که شایسته است این مدیریت برای تحقق مأموریت خود همه تلاش را داشته باشد و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی، همچنین تأمین رضایتمندی و سلامت روحی و روانی کارکنان و خانواده‌های آنان به‌عنوان یک مدیریت سرآمد تلقی شود.

در این نشست رؤسای خدمات پشتیبیانی به ارائه مهم‌ترین برنامه‌ها، چالش‌ها، نقاط قوت و ضعف و فرصت‌ها و تهدیدها پرداختند.

کد خبر 455446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =