موانع و چالش‌های مدیریت عملیات عمومی پایانه‌های نفتی بررسی شد

موانع و چالش‌های مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از  شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز شنبه (۲۷ فروردین‌ماه) در نشست بررسی چالش‌های مدیریت عملیات عمومی اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان شرکتی فنی، عملیاتی و حرفه‌ای با وجود وظایف ذاتی خود در زمینه دریافت، ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام و ارائه خدمات آزمایشگاهی، به محیط پیرامون به‌عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت همواره توجه داشته است.

وی با بیان اینکه این مسئولیت‌ها با محوریت مدیریت عملیات عمومی در خارک در حال انجام است، تصریح کرد: تاکنون اقدام‌های خوبی در زمینه‌های مدیریت پسماندهای خانگی جزیره خارک، توزیع آب مصرفی منطقه شهری خارک، اختصاص سهمیه پروازی به اهالی بومی، حمل‌ونقل مواد خوراکی و مصالح ساختمانی، ارائه خدمات خودرویی و ایاب و ذهاب خانواده‌های ساکن، بازسازی معابر و جاده‌ها، تعمیرات مدارس، زیبا سازی فضای سبز پارک‌ها و اماکن عمومی و برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: رمز موفقیت در انسجام، یکپارچگی و هماهنگی است و عملیات عمومی باید حوزه خدمات‌رسانی خود را گسترش دهد و با توجه به اینکه شرکت‌های مستقر در جزیره در مقابل توسعه منطقه تعهد و مسئولیت اجتماعی دارند کمک‌های لازم را دریافت کند و با ارتباط مؤثر و رابطه مطلوب نقش خود را به‌خوبی ایفا کند.

اسدروز ابراز امیدواری کرد که با هم‌افزایی و همدلی خوبی که میان شرکت‌ها، مقام‌های شهری و اقشار مختلف در جزیره خارک وجود دارد شاهد کاهش مشکلات باشیم.

کد خبر 455721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =