کمک‌های صنعت نفت به محیط پیرامونی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در نشست شورای راهبردی منطقه با اشاره به کمک‌های صنعت نفت به محیط پیرامونی گفت: برای رضایتمندی مردم و کاهش مشکلات موجود در منطقه طرح‌های ویژه‌ای در شورای راهبردی و صنعت نفت در حال پیگیری است.

به گزارش شانا به نقل از منطقه ویژه پارس، سخاوت اسدی عصر دوشنبه (پنجم اردیبهشت‌ماه) در نشست شورای راهبردی منطقه ویژه پارس که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر و مسئولان چهار شهرستان جنوبی استان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه یک همدلی و هماهنگی میان مجموعه صنعت نفت و مسئولان استان بوشهر در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی به‌ویژه کمک‌های عام‌المنفعه صورت گرفته که این موضوع زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه منطقه خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای رضایتمندی مردم و کاهش مشکلات موجود در منطقه طرح‌های ویژه‌ای در شورای راهبردی و صنعت نفت در حال پیگیری است که امیدواریم با تخصیص منابع و ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی توسعه پایدار در منطقه رقم بخورد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: کلید توسعه در منطقه اتحاد و همدلی میان مردم و مسئولان است که امیدواریم با تقویت همدلی موجود و گسترش خدمات صنعت نفت در منطقه شاهد رشد و شکوفایی و توسعه متوزان در منطقه باشیم.

کد خبر 456123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =