طرح «وزارت نفت دوستدار خانواده» تدوین می‌شود

مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده گفت: لزوم اجرای اسناد بالادستی مانند سند تحول و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از رویکردهای اصلی دفتر خواهد بود و طرح «وزارت نفت دوستدار خانواده» در حال تدوین است.

به گزارش شانا، زینب قیصری روز یکشنبه (۱۸ اردیبهشت‌ماه) در بازدید میدانی از شرکت گاز استان هرمزگان، پالایشگاه گاز سرخون و قشم و منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات بانوان شاغل در این مناطق قرار گرفت.

 وی در نشست با بانوان شاغل رسمی، قراردادی، پیمانی و مشاوران امور زنان این سه شرکت، به تبیین جایگاه مشاورت زنان و مأموریت‌های این معاونت پرداخت و گفت: آشنایی مدیران با مأموریت‌های این جایگاه یکی از دغدغه‌های این معاونت است و امید می‌رود با ابلاغ شرح وظایف درون‌دستگاهی و برون‌دستگاهی توسط وزیر محترم این مهم محقق شود.

مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده همچنین تبیین حفظ کرامت زن در نظام کارمندی، مناسب‌سازی محیط اشتغال، فراهم کردن زمینه برای گفتمان زنان نفت، جبران ضعف در حوزه سیاست‌گذاری، افزایش نشاط سازمانی در بین بانوان، بازآرایی ساختار مشاورت زنان و خانواده مطابق با مأموریت‌های محوله را از عمده موارد رویکرد جدید دفتر دانست.

پس از نشست یادشده، مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده وزارت نفت و هیئت همراه عصر یکشنبه نشستی با مدیران شرکت گاز استان هرمزگان، پالایشگاه گازی سرخون و قشم و منطقه ۶ عملیات انتقال گاز و مشاوران امور زنان و خانواده این سه شرکت داشتند و مشکلات را به مدیران عامل منتقل کردند.

کد خبر 456590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =