بازدید معاون حقوقی رئیس‌جمهوری از نمایشگاه بین‌المللی نفت

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری صبح امروز (دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه) از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمد دهقان با حضور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در روز پایانی این نمایشگاه از تازه‌ترین دستاوردهای صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید و با برخی غرفه‌داران و مسئولان شرکت‌های تابع وزارت نفت گفت‌وگو کرد.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از جمعه هفته گذشته (۲۳ اردیبهشت‌ماه) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد، میزبان ۱۲۰۰ شرکت داخلی و ۴۴ شرکت خارجی یا نمایندگی شرکت‌های خارجی بود، این رویداد پس از چهار روز فشرده کاری  امروز (دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

شرکت‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه افزون بر شرکت‌های ایرانی، ملیت‌هایی از ۱۱ کشور جهان شامل ایتالیا، اسپانیا، امارات، کره‌جنوبی، سوئیس، آلمان، اوکراین، آفریقای جنوبی و بلژیک خواهند بود، همچنین نمایندگان بلندپایه‌ای از شرکت‌های خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند.

شرکت‌ها در قالب ۹۰۸ غرفه جانمایی شدند و دلیل تفاوت بین شمار شرکت‌ها و تعداد غرفه‌ها حضور چند شرکت در بعضی از غرفه‌ها بود، از میان ۹۰۸ غرفه یادشده، ۸۱۵ عنوان مربوط به شرکت‌ها، ۲۳ عنوان مربوط به دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی، ۷۰ شرکت‌ دانش‌بنیان، نوپا و پارک‌های فناوری است.

در این دوره از نمایشگاه ۲۳ دانشگاه و مرکز پژوهشی در کنار ۷۰ شرکت دانش‌بنیان، نوپا (استارت‌آپ) و پارک فناوری حضور دارند و تازه‌ترین یافته‌ها، محصولات و توانمندی‌های خود را برای حل مشکلات صنعت نفت عرضه کردند.

در کنار این موارد، ۲۷ نشست تخصصی با محور شرکت‌های دانش‌بنیان، سیاست‌گذاری انرژی، آینده بازار گاز، ابزارهای جدید تأمین مالی و دیگر مسائل تخصصی در صنعت نفت برگزار  شد.

در این نشست‌ها، نیازهای صنعت نفت به تفکیک بخش‌های بالادست و پایین‌دست این صنعت در قالب هشت نشست تخصصی به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه شد تا برای رفع این نیازها، ظرفیت این شرکت‌ها فعال شود.

کد خبر 457047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =