تعویض و راه‌اندازی سیستم اندازه‌گیری مرجع در ایستگاه گاز «نفت‌شهر»

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از تعویض و راه‌اندازی سیستم اندازه‌گیری مرجع با توان فنی داخلی در ایستگاه گاز نفت‌شهر خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا جولایی در بازدید از این ایستگاه در منطقه ۷ عملیات انتقال گاز، اظهار کرد: در سالی که با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده است باید برای تحقق عملی آن با همه وجود به‌ویژه به‌منظور پایداری و استمرار جریان گاز همسو با رشد و رونق تولید و به تبع آن، ارتقای نظام دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین مولد تلاش کنیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ به‌ویژه در فصل سرد زمستان مساعی بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارکنان منطقه ۷ عملیات انتقال گاز برای انتقال پایدار و مستمر جریان گاز طبیعی به استان‌های سردسیر غرب کشور قابل تقدیر است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: ایستگاه اندازه‌گیری نفت‌شهر از مراکز مهم شریان گاز کشور است که عملکرد صحیح این ایستگاه از ابعاد مختلف، برای کشور بسیار اهمیت دارد.

جولایی همچنین از تعویض و راه‌اندازی موفقت‌آمیز سیستم اندازه‌گیری مرجع در ایستگاه که با توان فنی داخلی خبر داد و این موضوع را نشانه‌ای از تلاش و همت مهندسان این منطقه دانست.

وی در پایان ضمن اعلام ضرورت همکاری و هماهنگی کامل منطقه در مباحث انتقال و صادرات گاز با دیسپچینگ ملی گاز، بر افزایش بهره‌وری با انجام به‌موقع و بهینه تعمیرات خطوط لوله و ایستگاه های منطقه تأکید کرد.

مهدی زارع، مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز نیز با تشریح فرآیند ساخت، تجهیز، گسترش، تعمیرات و اقدام‌های فنی مورد نیاز این ایستگاه گفت: ایستگاه اندازه‌گیری گاز نفت‌شهر در کنار دیگر تأسیسات توانسته است در تحقق اهداف کلان اقتصادی کشور نقش بسزایی ایفا کند.

کد خبر 457930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =