عملیات اجرای‌ مجتمع پتروشیمی گلستان به‌زودی آغاز می‌شود

وزیر نفت با اشاره به وضع توسعه مجتمع پتروشیمی گلستان گفت: با توجه به سهامدار شدن هلدینگ‌های بزرگ در این پروژه، به‌زودی عملیات اجرای‌ پروژه آغاز خواهد شد تا مردم منطقه نیز از آن بهره‌مند شوند.

به گزارش شانا به نقل از خانه ملت، جواد اوجی درباره وضع توسعه مجتمع پتروشیمی گلستان گفت: این پتروشیمی که بخش اعظم سهامداران آن مردم بودند مشکلات بسیاری را در چند سال اخیر از سر گذرانده است، اما خوشبختانه به‌دنبال پیگیری‌های نماینده استان گلستان، وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، کارگروهی تشکیل شده است تا به‌صورت تخصصی کار را پیگیری کنیم، در عین حال از هلدینگ‌ها و شرکت‌های توانمند پتروشیمی برای سرمایه‌گذاری دعوت به عمل آورده‌ایم.

وی افزود: از شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت هلدینگ خلیج فارس درخواست سرمایه‌گذاری در این پتروشیمی و سهامداری آن را داشته‌ایم که خوشبختانه موافقت شده است. معتقدم با توجه به اضافه شدن سهامداران جدید، به‌زودی تحول خوبی در مجتمع پتروشیمی گلستان رخ خواهد داد.

وزیر نفت ضمن قدردانی از نماینده و استاندار گلستان به‌منظور همراهی و تلاش برای راه‌اندازی این پتروشیمی که اشتغال‌زایی فراوانی برای مردم منطقه به همراه دارد، تصریح کرد: وزارت نفت بنا دارد هرچه سریع‌تر این مجتمع، عملیاتی و تعیین تکلیف شود.

اوجی با بیان اینکه مطالعه اقتصادی این پروژه انجام شده و سرمایه‌گذاران و هلدینگ‌های بزرگ برای سرمایه‌گذاری در آن اعلام آمادگی کردند، اظهار کرد: با توجه به سهامدار شدن هلدینگ‌های بزرگ در این پروژه، به‌یقین به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد تا مردم منطقه نیز از آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 458845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =