سرآمدی سازمانی با بهره‌مندی از تجارب مدیران پیشین

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در دیدار صمیمانه با مدیران عامل دوره‌های گذشته این شرکت با بیان چالش‌ها و فرصت‌ها و تهدیدهای این شرکت، بر بهره‌مندی از تجارب و دانش مدیریتی مدیران عالی‌رتبه صنعت نفت در سرآمدی سازمان تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در این نشست صمیمی به میزبانی مهدی حیدری و با حضور رامین حاتمی، سلبعلی کریمی، علیرضا ضیغمی، غلامحسین نوذری و فرامرز قدیری، مدیران‌عامل پیشین این شرکت، از زحمات و تلاش‌های آنها طی دوره‌های گذشته قدردانی شد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در این نشست ضمن تجلیل از خدمات ارزنده مدیران عامل این شرکت در دوران مسئولیتشان در شرکت نفت مناطق مرکزی تداوم چنین نشست‌هایی را به‌منظور بهره‌مندی از تجارب و دانش مدیران عالی‌رتبه صنعت نفت به‌منظور پیشرفت و تعالی شرکت بسیار حائز اهمیت دانست.

وی، با اشاره به تعهد سنگین این شرکت در تولید بیش از ۱۰۰ میلیون مترمکعب گاز در پنج سال آینده، گفت: با توجه به ضرورت هم‌افزایی همسو با تحقق این مهم، رویکرد مدیریت مشارکتی و تحول‌گرا در این باره در چارچوب سیاست‌های ابلاغی شرکت ملی نفت ایران اتخاذ شده است.

بر اساس این گزارش، شرکت نفت مناطق مرکزی در سال ۱۳۷۷ به‌صورت مستقل فعالیت خود را آغاز کرد و با ۸۵ میدان نفت و گاز به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گاز مناطق خشکی کشور ضمن تولید نفت و گاز، توسعه این میدان‌ها را نیز در دستور کار خود دارد.

کد خبر 459089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =