تداوم تلاش‌ شرکت مهندسی و توسعه گاز برای بهینه‌سازی و تولید انرژی

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تأکید کرد که تلاش‌های این شرکت برای بهینه‌سازی و تولید انرژی با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان تداوم دارد.

به گزارش شانا، رضا نوشادی با حضور در شرکت دانش‌بنیان کاوش صنعت توس، مستقر در پارک علم و فناوری خراسان از تازه‌ترین دستاوردهای این شرکت بازدید کرد و گفت: هدف از این بازدید ارزیابی توان شرکت‌های دانش‌بنیان به‌منظور به‌کارگیری در پروژه بهینه‌سازی شرکت است.

وی ضمن قدردانی از تلاش متخصصان در حوزه‌ ساخت و تأمین تجهیزات، قطعات و خدمات فنی مهندسی مورد نیاز صنعت نفت و گاز اظهار کرد: خوشبختانه شرکت‌های دانش‌بنیان پیشرفت‌ قابل توجهی در حوزه‌ طراحی و ساخت تجهیزات فناوری بالا داشته‌اند و با ایجاد هم‌افزایی بین جریان‌های دانشی و جذب نیروهای نوآور، باانگیزه و حرفه‌ای، قلمروهای جدید را فتح و دستاوردهای درخشانی را به عرصه‌های صنعتی و عملیاتی کشور ارائه کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران ادامه داد: ساختار و قابلیت‌های توربواکسپندر تولیدی این شرکت در نشست تخصصی با کارشناسان شرکت کاوش صنعت توس نیز بررسی و مشخص شد این مجموعه از ظرفیت مطلوبی برای همکاری‌های مشترک برخوردار است.

نوشادی تصریح کرد: تلاش‌های شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران برای ایجاد ارزش افزوده از محل فرآیند افت فشار در ایستگاه‌های تقلیل فشار و تبدیل آن به انرژی الکتریکی و برق تا رسیدن به نتیجه مطلوب تداوم می‌یابد.

بررسی چالش‌های اجرایی پروژه‌های توسعه گاز در خراسان رضوی

وی همچنین پس از حضور در مزار شهدای گمنام در محل استانداری خراسان رضوی در نشستی با معاون عمرانی استاندار حضور یافت و راهکارهای غلبه بر چالش‌ها و موانع پروژه‌های توسعه‌ای گاز در این استان را بررسی کرد.

کد خبر 459157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =