شرکت ملی حفاری در حمایت از دانش‌بنیان‌های خوزستان پیشگام شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: شرکت ملی حفاری ایران می‌تواند پیشگام حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در استان خوزستان باشد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سید احمد موالی‌زاده امروز (سه‌شنبه، ۲۱ تیرماه) در نشست هم‌اندیشی تولید دانش‌بنیان و صنعت حفاری در اهواز با اشاره به اینکه فرهنگ کارآفرینی باید در استان مورد توجه قرار گیرد و نهادینه شود، اظهار کرد: با توجه به وجود صنایع بزرگ مانند صنعت نفت و حفاری در استان باید رتبه کارآفرینی و اشتغال‌زایی در خوزستان افزایش یابد و تولید دانش‌بنیان شود.

وی با تأکید برلزوم توسعه اقتصاد کارآفرین در استان اظهار کرد: در خوزستان  یک هزار و ۴۰۰ واحد کارگاهی کوچک و بزرگ وجود دارد که باید در این ارتباط با ایجاد تسهیلات و حمایت‌های مؤثر نسبت به توسعه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان اقدام و فرصت رشد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع کوچک فراهم شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان افزود: در کارگروه‌های تخصصی در استانداری کمیته‌ای تشکیل شده تا موانع شرکت‌های دانش‌بنیان ‌را برطرف کند و حمایت از این شرکت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

موالی‌زاده از برگزارکنندگان این نشست قدردانی کرد و با اشاره به همکاری فعال شرکت ملی حفاری ایران با دستگاه‌های اجرایی استان ابراز امیدواری کرد در زمینه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرین نیز این شرکت پیشگام باشد.

کد خبر 459303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =