صنعت نفت در سایه امنیت، آینده‌ای روشن‌تر را تجربه خواهد کرد

وزیر نفت در پیامی ضمن تبریک روز حراست به همکاران این حوزه در سراسر صنعت نفت، گفت: این صنعت، در سایه امنیت حاصل از تلاش‌های شبانه‌روزی شما آینده‌ای روشن‌تر را تجربه خواهد کرد.

به گزارش شانا، در متن پیام جواد اوجی آمده است:

«باسمه‌تعالی

آینده‌ای روشن‌تر در سایه امنیت پایدار

سازمان حراست جایگاهی ارزنده‌ در حفظ امنیت و صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی صنعت نفت به‌عهده دارد و طی بیش از یک قرن فعالیت این مجموعه عظیم و گسترده، با تلاش سخت‌کوشانه کارکنان خستگی‌ناپذیر خود، توانسته است وظایف دشوار و پراهمیت محوله را به بهترین شکل ممکن به اجرا درآورد.

روزآمد بودن دانش، بهره بردن از فناوری‌های روز، برخورد مناسب با دیگر همکاران و به‌ویژه مراجعان و سرانجام حفظ کرامت انسانی از جمله وظایف مهمی است که همکاران این سازمان در همه رده‌ها نصب‌العین خود دارند و توجه به همین ارزش‌هاست که تعالی سازمانی، تحقق اهداف حفاظتی و پیشرفت برنامه‌های حراست را با موفقیت قرین ساخته است.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن بیست‌ودوم تیرماه، روز حراست، به همه شما همکاران شریف حوزه حراست در سراسر صنعت نفت، که در دشوارترین شرایط و سخت‌ترین موقعیت‌ها، در کمال صداقت و درستکاری لباس خدمت بر تن دارید، صمیمانه خسته نباشید عرض کرده و برای همه شما عزیزان سلامت و سربلندی آرزو می‌کنم. به یقین از خودگذشتگی‌های شما خدمتگزاران صادق صنعت نفت در یادها ماندگار خواهد بود و این صنعت، در سایه امنیت حاصل از تلاش‌های شبانه‌روزی شما آینده‌ای روشن‌تر را تجربه خواهد کرد.»

کد خبر 459370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =