نصب دوربین پلاک‌خوان در جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: به‌منظور اجرای طرح نظارت هوشمند در جایگاه‌های عرضه سوخت، نخستین جایگاه منطقه زاهدان به دوربین پلاک‌خوان مجهز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، ابراهیم پوریزدانی در این باره افزود: به‌منظور کنترل عرضه سوخت و مطابقت پلاک خودرو با کارت هوشمند سوخت، نخستین دوربین پلاک‌خوان در جایگاه «هامون زاهدان» نصب و به‌زودی در دیگر جایگاه‌های منطقه نیز آغاز خواهد شد.

وی تأکید کرد: با توجه به مصوبه شورای تأمین استان و کارگروه پیشگیری و مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، نصب دوربین پلاک‌خوان در جایگاه‌های سوخت الزامی شد و مالکان جایگاه‌ها ملزم به نصب دوربین در جایگاه‌ها شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان تأکید کرد: در صورت استقرار سامانه دوربین پلاک‌خوان در جایگاه‌های منطقه، کنترل و نظارت هوشمند و الکترونیک در مجاری عرضه انجام خواهد شد و وضع سوخت‌گیری خودروها تحت کنترل و نظارت بیشتر قرار خواهد گرفت و نیاز کمتری به نظارت فیزیکی است.

پوریزدانی با تأکید بر اینکه کارت هوشمند هر خودرو متعلق به همان خودرو مشخص است و واگذاری آن به دیگران تخلف به شمار می‌آید، از مالکان خودروها خواست از واگذاری کارت سوخت خود به دیگران اجتناب کنند.

کد خبر 459752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =