مشکلات شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با محصولات دانش‌بنیان‌ رفع می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری در نشست مشترک با جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شرکت‌های دانش‌بنیان، تفاهم‌نامه همکاری به‌منظور گسترش همکاری در زمینه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فناورانه و انجام طرح‌های تحقیقاتی و صنعتی امضا کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، جهانبخش سلیمیان در این باره گفت: مشکلات سازمان به واسطه خدمات و محصولات فناور و دانش‌بنیان برطرف می‌شوند. ما در برآورد نیازهای سازمان در ارتباط با مشتریان، این نیازها را به دو دسته نیازهای بیان‌شده توسط مشتریان و نیازهایی که مشتریان مطرح نکرده‌اند تقسیم کرده‌ایم و زمینه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حوزه نیازهای بیان‌نشده مشتریان است.

وی با بیان اینکه حل یک مشکل در چهارمحال و بختیاری، رفع آن در کل کشور است، افزود: امضای تفاهم‌نامه نقطه عطفی در زمینه گسترش همکاری‌های بین شرکت‌هاست و تکمیل و تبادل بانک‌های اطلاعاتی از طریق برگزاری نشست‌های مشترک و برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم با نظارت متخصصان را خواستاریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری اظهار امیدواری کرد که هم‌افزایی و ایجاد زمینه مناسب برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات طرف‌ها سبب افزایش سطح دانش و مهارت عوامل زیرمجموعه و رشد و پویایی بین سازمان‌ها شود.

سلیمیان تصریح کرد: امضای این تفاهم‌نامه گامی مثبت برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است، زیرا همکاری سازمان‌ها می‌تواند سبب انتقال تجربه‌ها و بهره‌گیری از دیدگاه‌های سازنده در زمینه اجرای وظایف اجتماعی و ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت با هدف دستیابی به شعار سال و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از توانایی‌های آنان برای رفع نیازها و مشکلات موجود شود.  

براساس این گزارش، در این نشست تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان نیز حضور داشتند و چالش‌های خود را در زمینه ارتباط با صنعت بیان کردند، همچنین گزارشی از همکاری‌های مشترک شرکت گاز استان با پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان و نیازهای فناورانه این شرکت ارائه و مقرر شد شرکت‌های دانش‌بنیان که در این زمینه‌ها تخصص و تجربه دارند اعلام آمادگی کنند و در ادامه قراردادهایی در قالب واگذاری کار برای برطرف کردن این نیازهای فناورانه به آنها واگذار شود.

کد خبر 459929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =