ضریب ایمنی خطوط انتقال گاز تبریز - نوردوز تقویت شد

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اعلام کرد که ضریب ایمنی خط لوله انتقال گاز ۳۰ اینچ تبریز - نوردوز با اجرای اسلیو در کیلومترهای مختلف تقویت شد. 

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، فیروز خدایی در این باره گفت: همسو با تکمیل تعمیرات خط لوله ۳۰ اینچ تبریز - نوردوز براساس نقاط شناسایی‌شده از طریق پیگرانی هوشمند، این خط در هشت نقطه از طول خط در کیلومترهای مختلف با اجرای اسلیو نوع B با موفقیت پایان یافت.

وی افزود: این عملیات پس از انجام آزمون‌های لازم روی خط لوله یادشده و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر، نصب اسلیو (غلاف‌گذاری) در ۸ نقطه از این خط لوله ضروری تشخیص داده شد که با هماهنگی مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران و تلاش همکاران عملیاتی در حداقل فشار در این خط لوله بدون قطعی گاز از سوی گروه عملیاتی منطقه طی ده روز کاری با موفقیت انجام شد.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اظهار کرد: عملیات اسلیوگذاری روی خط لوله انتقال گاز ۳۰ اینچ تبریز - نوردوز با حضور کارشناسان عملیاتی در کیلومترهای ۱۳، ۲۷، ۴۸، ۴۹، ۵۷، ۶۵، ۷۳ و ۱۰۶ با نظارت و تایید بازرسی فنی نصب و ضریب ایمنی خط تقویت شد.

خدایی در پایان با بیان اینکه انتقال پایدار و ایمن گاز رسالت مهم این منطقه مهم عملیاتی است، یادآورشد: این عملیات با هدف ارتقاء ضریب ایمنی، بازده و توان خط لوله ۳۰ اینچ تبریز - نوردوز برای انتقال پایدار گاز و براساس استانداردهای شرکت انتقال گاز ایران انجام شده است.

کد خبر 460479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =