ورزش‌های همگانی و انفرادی در مجتمع پارس جنوبی توسعه می‌یابد

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بر توسعه ورزش میان کارکنان و خانواده آنها تأکید کرد و آن را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش رو در این مجموعه دانست.

به گزارش شانا، احمد باهوش در نشست ویژه‌ پیگیری و بررسی مسائل ورزش در مجتمع گاز پارس جنوبی (شهرک سازمانی و کمپ‌های مسکونی همکاران) گفت: توسعه زیرساخت‌ها و توجه ویژه به ورزش‌های همگانی و انفرادی کارکنان و خانواده‌های آنان باید در اولویت‌ برنامه‌های امور ورزش و تربیت بدنی مجتمع گاز پارس جنوبی باشد. 

وی همچنین در نشست تخصصی مدیران نیروی انسانی، مالی، حراست و روابط عمومی مجتمع نیز در سخنانی تصریح کرد: رسالت اصلی این شرکت، تولید و فرآورش گاز و محصولات جانبی است، به این منظور برای پشتیبانی و ایجاد شور و نشاط در کارکنان و خانواده کارکنان باید ورزش همگانی و انفرادی را تقویت و گسترش داد، زیرا معتقدیم اگر نیروی انسانی سالم و شادابی داشته باشیم، این مهم سبب توسعه اقتصادی شرکت نیز می‌شود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: هیئت‌های ورزشی باید در کوتاه‌ترین بازه زمانی در رشته‌های مختلف مشخص شوند و فعالیت خود را آغاز کنند تا هرچه سریع‌تر آثار مثبت آن را میان خانواده‌ها و کارکنان لمس کنیم و بودجه‌ لازم برای گسترش و رونق فعالیت‌های ورزشی با برنامه‌ریزی امور مالی مجتمع به این منظور اختصاص داده شده است.

باهوش افزود: با تشکیل یک کارگروه ورزش و تنظیم تقویم ورزشی به مناسبت‌های مختلف ملی، مذهبی می‌توانیم در سایه همدلی و کار گروهی تصمیم‌های بسیار شایسته و ایده‌های نو برای رونق امور ورزش در مجتمع را پیاده‌سازی کنیم.

مدیران مالی، سرمایه انسانی، روابط عمومی و حراست نیز در این نشست دیدگاه‌های خود را برای رونق و تقویت امور ورزش در مجتمع بیان کردند.

کد خبر 460789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =