قدردانی ۲۸۱ نماینده مجلس از تلاش‌های دولت سیزدهم

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۸۱ نفر از نمایندگان را در تقدیر و تشکر از اقدام‌ها و تلاش‌های دولت سیزدهم قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، دوم شهریورماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۸۱ نفر از نمایندگان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از اقدام‌های انقلابی دولت سیزدهم را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«در آستانه سالگرد شهادت دو مدیر تراز انقلاب اسلامی، دو عاشق دلداده امام راحل عظیم‌الشان شهیدان والامقام رجایی و باهنر، ضمن گرامیداشت یاد و نام این بزرگواران امیدوارم که کارگزاران نظام اسلامی سبک زندگی و مدیریت جهادی این دو خادم با اخلاص ملت ایران را الگوی رفتاری خود قرار دهند.

همچنین با اجابت توصیه حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند قدردان زحمات مسئولان باشید، بر خود لازم می‌دانیم از یک سال مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر رئیس‌جمهوری مردمی سید ابراهیم رئیسی در عرصه‌های مختلف برای برون‌رفت از مشکلات به‌ویژه در سفر به ۳۱ استان کشور که سرآغاز تحرک و مایه امیدواری مردم است، تشکر و تقدیر کنیم.

امید است با اجرای مصوبات سفر و با همدلی و هم‌افزایی روزافزون دو قوه مجریه و مقننه به‌عنوان دو بازوی قدرتمند نظام اسلامی، شاهد بهبود اوضاع اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور و عزت و اعتلای ایران اسلامی باشیم.»

کد خبر 461014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =