گازرسانی به حوزه سیستان با همت دولت سیزدهم شتاب گرفت

نماینده زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس با بیان اینکه سرعت و پیشرفت بسیاری از پروژه‌ها در دولت سیزدهم ستودنی است، گفت: سرعت عملیات اجرایی انتقال گاز به حوزه سیستان با همت دولت سیزدهم شتاب خوبی گرفت.

به گزارش خبرنگار شانا، محمد سرگزی امروز (یکشنبه، ششم شهریورماه) در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات طرح‌های گازرسانی در هفته دولت که در محل ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد از مجاهدت‌های شبانه‌روزی در دولت سیزدهم برای توسعه و آبادانی کشور تشکر و قدردانی کرد و گفت: حرکت جهادی که شخص رئیس‌جمهوری در مناطق محروم آغاز کرده و با سرعت و پیشرفت بسیاری از پروژه‌ها مواجه هستیم بسیار ستودنی است.

وی افزود: در طول چند ساله اخیر سرعت انجام عملیات اجرایی گاز در حوزه انتخابیه سیستان بسیار پایین بود، اما به همت دولت سیزدهم شاهد آن هستیم که این پروژه‌ها با یک سرعت بسیار خوب در حال پشرفت است.

نماینده زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس تصریح کرد: پروژه‌ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم شهرستان و ۵ شهر بزرگ حوزه سیستان را از نعمت گاز برخوردار می‌کند و مردم این شهرها بعد از سالیان سال انتظار، از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

سرگزی از تلاش شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت در اجرایی کردن این پروژه تشکر و قدردانی کرد و گفت: دغدغه این روزهای مردم در سیستان این است در دوماه اخیر ۱۰۰ لیتر از سهمیه سوخت اضطراری آنها کاهش یافته است. در این استان یک جایگاه عرضه سی‌ان‌جی (گاز طبیعی فشرده) نیز بیشتر وجود ندارد و بنابراین به نظر می‌رسد تا اجرایی شدن سوخت جایگزین، باید در کاهش سهمیه سوخت بازنگری شود.

وی اظهار کرد: به نظرم قاچاق سوخت در این استان به آن اندازه که گفته می‌شود نیست، باید نشست‌های تخصصی برگزار کنیم تا دغدغه قاچاق سوخت نیز برطرف شود.

کد خبر 461204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =