تفاهم‌نامه گازرسانی به منازل مسکونی مددجویان همدان امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز استان همدان و کمیته امداد امام خمینی (ره) به‌منظور اجرای طرح رایگان لوله‌کشی داخلی گاز املاک مسکونی مددجویان زیر پوشش این کمیته هم‌زمان با هفته دولت امضا شد.

به گزارش شانا، محمدصادق محبی‌نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در این باره گفت: این تفاهم‌نامه به‌منظور توسعه همکاری‌های مشترک، بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و افزایش تعاملات دوجانبه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی همچنین با هدف اتخاذ تدابیر و انجام اقدام‌های مؤثر و کارآمد برای ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت‌های حسنه، کاهش فقر و نابرابری، توسعه کمّی و کیفی خدمات به گروه‌ها برای اجرای طرح رایگان لوله‌کشی داخلی املاک مسکونی تعداد ۵۰۰ مددجوی این کمیته امضا شد.

وی افزود: بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه مقرر شد دو طرف تفاهم‌نامه فهرست مشخصات خانواده‌های زیرپوشش مشمول طرح را برای آغاز اقدام‌های اداری و قانونی لازم به این شرکت ارائه کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تصریح کرد: امید می‌رود نتایج این همکاری جمعی و تعاملات بین‌سازمانی، منتج به بهره‌مندی به‌موقع مددجویان مشمول این طرح از گاز طبیعی، پیش از فرا رسیدن فصل سرما شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان همدان بابت همدلی خوب در زمینه‌های مختلف کمیته امداد به‌ویژه ایتام که به‌عنوان حامی اعلام آمادگی کردند و از مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در زمینه همکاری لجستیکی برای توزیع اقلام معیشتی و طرح اطعام ایتام تشکر کرد.

کد خبر 461230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =