۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
  • کد خبر: 461299
۹۴ کلاس درس به فضای آموزشی استان بوشهر افزوده شد

ناظر و نماینده مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران در استان بوشهر از افزایش ۹۴ کلاس به فضای آموزشی استان بوشهر با افتتاح طرح‌های مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان بوشهر، رضا غفاریان امروز (دوشنبه، هفتم شهریورماه) در آیین رسمی آغاز عملیات اجرایی و افتتاح طرح‌های وزارت نفت به‌مناسبت هفته دولت با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم ۹۵ پروژه در استان بوشهر با هزینه‌کرد ۹۰ میلیارد تومان تکمیل شده است، گفت: امروز از این تعداد ۲۷ پروژه با دستور وزیر نفت افتتاح می‌شود که اعتبار مصوب آن ۵۱ میلیارد تومان است.

وی ۱۲ طرح از ۲۷ طرحی را که امروز افتتاح می‌شود به اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر مربوط دانست و گفت: این ۱۲ طرح در منطقه پارس هستند و زیربنای آموزشی استان را ۱۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع افزایش می‌دهند که شامل ۹۴ می‌شود.

ناظر و نماینده مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران در استان بوشهر در پایان گفت: امروز پروژه ۱۲ کلاسه قدس کنگان به نمایندگی از دیگر ۲۷ پروژه به‌بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شانا، جواد اوجی، وزیر نفت صبح امروز در رأس هیئتی و در یک سفر یک روزه برای افتتاح و دستور آغاز عملیات اجرایی چند طرح وارد عسلویه شد.

کد خبر 461299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =