مجلس آماده همکاری با وزارت نفت برای توسعه صنعت نفت و گاز است

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: نمایندگان استان بوشهر و کمیسیون انرژی مجلس آماده هر نوع همکاری با وزارت نفت برای توسعه صنعت نفت و گاز به‌ویژه در بحث قانون‌گذاری هستند.

به گزارش خبرنگار شانا از بوشهر، غلامحسین کرمی امروز (دوشنبه، هفتم شهریورماه) در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های وزارت نفت در استان بوشهر گفت: آماده هر نوع همکاری با وزارت نفت برای توسعه صنعت نفت و گاز هستیم، در این زمینه به‌ویژه در بحث قانون‌گذاری با صنعت نفت همراهی خواهیم کرد.

وی افزود: جاده شمال به جنوب استان بوشهر نیمه‌کاره مانده و به جاده مرگ معروف شده است، از وزیر نفت تقاضا داریم با همکاری دیگر مسئولان ذی‌ربط این جاده را تکمیل کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر به اهمیت راه‌آهن در مناطق نفت‌خیز کشور اشاره و تصریح کرد: با اعتبار قطره‌چکانی مشکلات این حوزه حل نخواهد شد، از این رو تقاضا داریم به مشکلات حمل‌ونقل ریلی استان بوشهر نیز توجه و رسیدگی شود.

به گزارش شانا، جواد اوجی، وزیر نفت صبح امروز (دوشنبه، هفتم شهریورماه) در رأس هیئتی و در یک سفر یک روزه برای افتتاح و دستور آغاز عملیات اجرایی چند طرح وارد عسلویه شد.

کد خبر 461302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =