کارکردهای آموزشی باید اصلی ترین هدف برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها باشد

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: در برگزاری جشنواره ها، همایش ها و نمایشگاه ها باید به دنبال کارکردهای آموزشی بود که نمایشگاه توانمندی های روابط عمومی ها نیز از این امر مستثنی نیست.

داوود زارعیان روز جمعه در نخستین نمایشگاه توانمندی های روابط عمومی های کشور به خبرنگار شانا، گفت: لازمه توسعه در روابط عمومی نهادهای کشور تربیت افراد متخصص در رشته ارتباطات و روابط عمومی است. وی افزود: اقدامات متنوعی چون چاپ کتاب و نشریه به منظور تبیین ادبیات و نظریه سازی در این رشته باید انجام شود که این امر می تواند مشکلات ساختاری این رشته را در کشور حل کند. زارعیان درباره این نمایشگاه گفت: برپایی این نمایشگاه فرصتی بود که در حوزه علمی نیز اقداماتی انجام شود اما در عمل ستاد برگزاری نمایشگاه هیچ برنامه ای برای برپایی کارگاه آموزشی نداشت. مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران افزود: در این نمایشگاه مشارکت مدیران عالی جلب نشده که حاکی از آن است که در بخش مدیریت عالی هنوز روابط عمومی جایگاه مناسبی پیدا نکرده است. وی اظهار امیدواری کرد: در دوره های بعدی برگزاری این نمایشگاه مشارکت مدیران عالی بیشتر شود. استاد دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: با توجه به این که ساختارهای جامعه به سوی خصوصی شدن می رود، باید روابط عمومی ها را نیز متناسب با شرایط جامعه تغیر داد و شرایطی ایجاد کرد که روابط عمومی های بخش خصوصی نیز با علاقه در این برنامه ها شرکت کنند.
کد خبر 46142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =